Celkový počet zobrazení stránky

štvrtok 23. júna 2016

Moje leto



Letné večery sú nádherná časť roka.
Kempovanie s Dulinovcami nás utvrdilo v tom, že náš kempový stôl je fakt primalý.
Tak sme si kúpili asi ten najväčší, aký sa dá. A testujeme zatiaľ vo dvore.



Teploty pokročili, prechádzam opäť na varenie vonku. Dnes sa mi ani drevom nechcelo variť, 
tak nastúpila Remoska.



a dovoľte, aby som vám predstavila Hansiho
darček od kolegov, zatiaľ spí v obývačke, ale pôjde k bazénu




a čo ma dostalo - upiekli mi tortu! A fakt dobrú


A musím povedať, že aj moje zlato neskutočne zabodovalo darčekmi,
 lebo boli fakt že premyslené a pasujúce. Ako napr. kreslo na čítanie na pláž :)
a kalygraficka sada - to bol gól. Kalygrafia ma držala asi pred dvomi rokmi, dlho mi tu ležala požičaná kniha o nej, ale nikdy som vlastne nezačala. Tak už môžem. S pribúdajúcim volným časom akosi pribúda aj vecí, ktoré by som rada robila...takto budem neustále v mínusovej časovej bilancii.
A tento týždeň sme ako živé mŕtvolky, miesto spamätávania sa z víkendu vyhádzali sme celú kúpeľňu. Začalo to tak nevinne - drahý chytil kľučku na práčke a ostala mu v rukách. Chcel to opraviť, rozbilo sa sklo na dvierkach. A keď už bolo všade sklo....poznáte to, čas na generálny "Úklid". A vaňa potrebovala už aj natrieť. Už to takme rvšetko je, len ešte pár drobností a potom už cez víkend dáme kľudový režim.



a už asi môžme vlastný levanduľový festival spustiť...



Dobrú nocku!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára