Celkový počet zobrazení stránky

piatok 22. januára 2016

Piatok večer

Som sama doma. Teda sama - to u nás ani celkom nejde. Drahý plesá na zamestnávateľovom plese. Miška spí. Emi zas pozerá nejakú kozmetiku na nete (pomóc). Kocúre spia na radiátoroch. Pes ich pravidelne kontroluje. Mala by som ísť zatvoriť spliepky (je tam tma a zima brrr).
Únava ma napriek všetkému pozitívnemu adrenalínu napokon predsa len dobehla. Vďaka týmto teplotám musím do práce inou trasou a trvá mi to dve hodiny :( Nezávidím vodičom z povolania. Čím to je, že keď jazdíme s Hugim vnímam to celkom inak? 

Ale inak - zatiaľ všetko ružové :)

Aj takto môže vyzerať pondelkové ráno v práci


Orchidka, ktorá bola rozlúčkovým darčekom od bývalých kolegov si tróni v novej práci a evidentne sa jej tam tiež páči


pudingy pre naše"pracovné deti"


o.k....tak majú aj 17 rokov , ale tešili sa 


Užite si krásny mrazivý víkend s rodinným teplom.
Ja sa idem  presladiť počúvaním  romantického  Matthiasa...

Dass ich dich heut' Nacht hier treffe habe ich irgendwie geahnt
Nur der Typ an deiner Seite war vom mir nicht eingeplant
Jetzt versteh ich du hast sicher niemals mehr von mir getraumt
Das Zimmer in deinem Herzen wo ich lebte ist geraumt...

...Bist du gar nicht mehr zerrissen in zwei Teile so wie ich
Einer will dich ganz vergessen doch der andre schafft es nicht
Sprichst mit irgendwelchen Fremden aber nicht ein Wort mit mir
Zahl ich fur dich uberhaupt noch
Das wusst ich gern von dir






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára