Celkový počet zobrazení stránky

piatok 18. decembra 2015

Ako sa Vianočka dala poistiť proti pripáleniu


Ja osobne si túto čarokrásnu rozprávočku nepamätám z môjho detstva, ale Emi ju objavila a dokolečka pozerá.

A táto fešanda, tá už je naša.


Posledné dni som schválne nepísala. Jednak som mala neskutočne nabitý program, jednak som ochorela a energia bola nedostatkovým tovarom, ale hlavne, prežívala som dni neskutočné nabité emóciami. Preliala som hektolitre sĺz od dojatia. Život je krásny a smutný zároveň. 
Opäť raz uzatváram jednu kapitolu pracovného života a neviem prečo je to práve tentoraz tak ťažké.  Ale asi kvôli ľuďom. Ja viem, že som sa rozhodla správna, že to , čo budem robiť teraz som si veľmi priala, že budem mať mnohé veci jednoduchšie a výhodnejšie, ale...ALE...toto bola ťažká rozlúčka, veľmi. Ale to všetko , čo som si vypočula na rozlúčku, to všetko hreje na srdci . Ďakujem!
Nezabudnem....


A medzitým u nás doma pokračuje seriál Vianoce :)) Minulý víkend sme aj s babičkou boli omrknúť súťaž o naj tortu vyhlásenú časopisom Slovenka. Niektoré boli naozaj famózne.




aj doma sa pečenie pohlo.





víkendové raňajky do postele pre naše bambule


v tých miskách mali kašu z ovsených vločiek s medom a jabĺčkom


a tiež sme mali naozaj krásny vianočný večierok v škole. Klobúk dolu, program vyše hodiny a pol. Krásne vyzdobené, krásne pripravené, občerstvenie ...užili sme si to. A tiež našu herečku. V poslednej dobe nacvičili viacero divadielok a ja fakt nechápem, to decko sa ani na sekundu nezasekne trémou. Netuším po kom to je...


krupica vonia aj Stacy 


Tak želám všetkým krásny posledný adventný víkend! 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára