Celkový počet zobrazení stránky

štvrtok 3. septembra 2015

Aby sme sa nenudili

Moje zlatko zradila krčná chrbtica. Ale desne. Od bolesti už tretiu noc nespí. A neviem mu pomôcť. Máme za sebou výlet na pohotovosť, aj všeobecného lekára a roentgen, čaká ho ešte neurológ. Dostáva dva razy denne injekcie (vďaka za Moniku a Robka, inak neviem ako by sme riešili, ale už som teda začala aj ja ich podávať, no niežeby mu pomáhali:()
A Emi sa trénuje v samostatnom chodení do školy a zo školy....Také čudné smutno keď obe odídu do školy:(
A ja som opať raz začala s niečím, čo ak dobre nedopadne budem dlllllho z toho smutná.
Jéééjda tuším je opäť september , "všetkosaposeriemesiac". Tak tomuto dávam šancu, aby tú povesť napravil.

Včera cestou od lekára sme s ikúpili prvý tohoročný burčiak. A bol mňááám sladký.
Lenže ísť teraz 20 km po ďalší sa mi teda fakt nechce.

desiata pre moje "mrňata"
potrebujem také misky zohnať, čo majú viac priečinkov


šalát z naklíčenej šošovice
a konečne moja cvikla "domáca"

Pekný štvrtok!





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára