Celkový počet zobrazení stránky

utorok 31. marca 2015

Sedmokráskový výlet

Tento"víkend" som okrem nekonečnného tlačenia do hlavy stihla toľko príjemných emócií. Včera výlet s Maykou niekam, kde to poznáme, kde rastie milión sedmikrások, kde sa niečo skvelé začalo a aj skončilo. Miesto, odkiaľ sme obe odišli, aby sme "dospeli". Bolo to super.
A stihli sme aj klasické "babské" nakupovanie.


Po papierových slamkách mi už dlhšie srdco pišťalo a guľe do kúpeľa sú momentálne téma číso jedna u našej Mišky, ale žiadne, čo sme doteraz kúpili nerobia takú farbu a "šumienku" ako tie z internetových videí:(
A Stacynka nám včera oficiálne vošla do puberty, čo bola skvelá príležitosť prebrať podrobnejšie "babské" veci aj s našou maloletou a takmer som odpadla aká je informovaná a rozhľadená a "dospelá". Nemožné, že tento deväťročný človiečik vníma toľko vecí kol seba...opäť mám to obdobie keď veľmi intenzívne vnímam rozkoš rodičovstva. Sú tak skvelé, že by som ich zožrala, obe.

Mayka mala úžasný šalát z medvedieho cesnaku a naklíčenej šošovice a tak nás nim naštartovala, 
že dnes , i keď trochu iný (medvedí cesnak, vajíčko, cícer ,reďkovka, smotana, syr), ale šošovica už tiež u nás nakličuje .



a Veľká noc - už tak tradične, na veľké upratovanie čas nebol, tak zas vešiame dekorácie, ktorými zakrývame špinavé okná a tak :)

veľkonočný kocúrik a deko, ktorá asi Veľkej noci nedožije, 
lebo ju kocúre obžierajú :(

tiež už sa im čerstvého jedla žiada...

Želám všetkým dobrú noc, mňa zajtra čaká niečo dôležité.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára