Celkový počet zobrazení stránky

nedeľa 27. októbra 2013

Nemecko deň prvý

Keďže v piatok sme dorazili do Stuttgartu tesne pred polnocou, počíta sa až sobota. Po vykotúlaní z postelí vyrazili sme na trh. Taký ten pravý, aký vždy hľadám na dovolenkách, plný ovocia, zeleniny, môska, džemíkov a kvetov a fakt ma totálne znechutí, keď narazím na trh plný čínskych handier ako napr. v Caorle :( Ale tento, ten bol skvelý. Jednak v krásnej časti mesta, jednak farebný a voňavý. 




u miestnych pekárov sa ľudia po nákupe zastavili na dobrú kávu a čerstvé pečivko, sedeli, rozprávali sa, stretali priateľov...bolo to také milé a pohodové, až som kdesi v podvedomí mala pocit, že za najbližšou uličkou je more.







Erika, zásterky urobili radosť, ďakujem, ste úžasná šikula!


pokračovanie nabudúce....







2 komentáre:

  1. Zdenka, ani neviete akú radosť ste mi urobili:) vždy veľmi túžim po tom , aby mi
    zákazníčky poslali fotku mojich výrobkov ako sa u nich udomácnili.
    Patrí Vám veľká vďaka odo mňa,spravila ste mi obrovskú radosť.

    Krásne fotky ste urobila v Nemecku, užite si to tam, je tam kásne.
    A pozdravujem rodinku, pa páá
    e.

    OdpovedaťOdstrániť