Celkový počet zobrazení stránky

utorok 9. júla 2013

A teraz už naozaj podovolenková

1550km s Hugíkom 

prvá zastávka bola naozaj náhodný výber


Rodinný kemp, veľmi priateľskí ľudia, čistý, udržiavaný. Krásna výsadba, príjemná piesočná pláž, mólo na skákanie, na vode trampolína, detské ihrisko.... na recepcii kaviareň, kde čapujú i pivo , predávajú nanuky, čerstvé pečivo, maslo a vajcia. Momentálne ponúkajú i guláš. Všetko za nezvyčajne normálne ceny. Prvá noc bola ešte júnová, takže zaujímave mimosezónne ceny. Kemp má i nejaké izby v penzióne a zopár karavanov s predstanom, kompletne zariadených, ktoré si možno prenajať.

A tiež strašného strážneho psa

volá sa Max a je stráááááášne lenivý, trošku pobehne, zavrtí chvostom a bum
ráno všetko voňalo, Alpy, voda, kvety....raj


takéto kamošky som si našla, neviem čo to bolo, mali veľmi čudné chodidlá
a ich mladé strašne pišťali
moje zlato si tiež našlo zábavku


okukli sme i zvýšené záhony, do budúcna uvažujem 
o tomto sposobe pestovania
Miška má to čítanie chronické, ja som so sebou vybabrala,
vzala som si prevažne učebnice a odbornú lit., takže 
napokon som proste nečítala ...

a pokračujeme...



talianske ráno s čerstvou šiškou 











nový gril od Katky a Jarča, dllllho sme ho obzerali...
skvelá vec, dá sa nim variť, grilovať i vyhrievať, čo teda 
v lete nie je aktuálne...
voňavé Taliansko
a toto jedli naši všežravci Emka a tatinko tfuuuuj
sa to hýbalo, sa to varilo, to smrdelo...a vraj chutilo
dva roky som to kojila a ono mi to je chápadlá
pri tých farbách to tak trošku vyzerá ako stolovanie v Barbie domčeku




tak trošku z kempu - sociálky super, čistý, udržiavaný. Lunapark, naozaj obrovský aquapark,eurospar, obchodíky, večerné animácie, detské kluby, požičovňa bicyklov, všetky možné vodné športy, reštaurácie, zmrzlina, koláčiky...všetko, čo človek potrebuje. Pre mňa však jedno veľké Ale...proste priveľký. Areál okrem 1000 miest na kemping má ešte hotel, bungalovy, mobilhomy....proste priveĺa všetkého. Pláž tiež netypická na Taliansko, terasovitá betónová, až posledný úsek piesok. Z týchto dovodov neradím medzi kempy, kde by som sa chcela vrátiť.
Po troch dňoch už nás svrbeli kolesá a chcelo sa nám ísť ďalej...klasická chyba, naozaj posledný raz sme rezervi flek na celý týźdeň...
tak sme aspoň opať omrkli Benátky



jedna cestovná rada, na prepravu sa dá okrem drahej súkromnej lode použiť lodnú verejnú dopravu, ktorá už ale tiež nie je najlacnejšia, 7 eur jedna cesta, 12 eur spiatočný lístok, podstatne lacnejšie je však použiť vlak, ktorý stojí priamo pri veľkom odstavnom parkovisku a odvezie vás za jedno euro.

večery milujem

zas nejaké chápadlá
a cestou spať opaˇř noc v Mentli, ťahalo nás to tam
majú aj kozy a kone
za kúsok jabĺčka vás budú ľúbiť





A ráno - domov. Nádherných 10 dní za nami, ale domov sme sa už tešili. A máme tu hoooodne práce, takže som celkom vynechala jednu dovolenkovú kapitolu, o ktorú sa podelím trošku neskor.
krásne letné dni!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára