Celkový počet zobrazení stránky

piatok 15. marca 2013

Emigrujem

Minimálne do Kalábrie, Ale Karibik by bol asi najlepší. To čo je vonku????? Brrrrrrrr, tfuj!


nielenže zmrznú všetky krokusy, ale žiaľ aj hyacinty už boli vonku


Toto nepovažujem za posledný výkrik zimy, ale za vreskot a neznesiteľný.


včera som to chcela aspoň trochu zmierniť cukrom - osie hniezda kakaové a škoricové
pomaly už ani neviem čo piecť, dochádzajú všetky zásoby, už som minula aj posledné zabvarené ostružiny

už by to pomaly chcelo prvú rebarboru, prvé jahody...

no dočkám sa????

prdelka malá automechanička 

ja sa idem učiť za šamana, aby som si vedela privolať slniečko !

2 komentáre:

  1. No tak ja som síce neprišla priamo z Kalábrie, ale Taliansko to bolo. A celý týždeň bolo krásne slniečko, aj keď celkom dosť mrzlo (posledný deň to došlo až na -18 celziových). Ale užili sme si to parádne.....

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lucka, vitaj doma! Pošli link na fotky, Ivo určite niekam da, však? Som rada, že ste si to užili, i keď ja osobne tej činnosti na dvoch drevách po snehu sa hnať akosi nerozumiem :)

    OdpovedaťOdstrániť