Celkový počet zobrazení stránky

nedeľa 24. februára 2013

Komu chýba smiech, chýba mu mačka


Uplynulý týždeň som zostarla o desať rokov, pribudli mi šediny. Neviem prečo moje dietka podedili po mne všetky negatívne veci, ale stojac tvarou tvár mojim vlastným problémom len s tou zmenou, že ich prežíva moje dieťa bola som úplne bezradná. Keby som už nemala mačky dve, určite by som si nejaké doniesla práve tento týždeň. Túto krásnu knižku mám od Katky, ako aj audio knihu, tretie pokračovanie 50 odtieňov...už som síce bola nedočkavá a knihu si kúpila, ako i prečítala, ale táto načítaná mi slúži ako tréning uší.


To, čo je vonku za oknami už nestojí ani za komentár, toho roku ten sneh snáď doháňa uplynulé desaťročia. Už ale vážne stačí!


Niežeby nám protekčne padal takýto dvojfarebný, len naši spoluobčania kúria pravdedopodne pneumatikami.

Nielen my už čakáme slniečko a trávičku zelenú.


a už opať vyrábam med s cibuľou, zázvorom a citrónom.



šalát dnes "varila "Emka 


klasický jablčník, ako dieťa som ho nemusela, teraz neprežil ani 24 hodín...


Tak ešte pár hodín nedelnej pohodičky a potom šup do pracovného týždňa, posledného predprázdninového!





1 komentár:

  1. Tak neviem, čo ti tvoje deťúchy "vyviedli", ale aj tak z tohto tu cítim celkovo pohodu, tak snáď to nebolo až také husté....

    OdpovedaťOdstrániť