Celkový počet zobrazení stránky

štvrtok 3. januára 2013

Šťastný nový rok!

Trošku neskor som sa sem dostala, obaja sme s drahým pracovali a keď sme konečne mali obaja volno, vyrazili sme do sveta.

silvestrovali sme samé, tatinko mal nočnú

tak teda rok 2012 - veľmi zásadný, moj drahý prišiel o otca, to bola azda najvýraznejšia vec, ktorá zasiahla do našich životov. Ďalej to bol rok v znamení mojho osobného hľadania sa v pracovnej oblasti, podala som celkom tri výpovede, jednu dostala, kým som sa napokon dostala k vysnívanej práci, ktorú si vážim a teší ma. Čiže mala som tento rok 5 zamestnávateľov, celkom slušné...aj zábavné, aj poučné, ale aj náročné.
Spoznala som veľa nových ľudí, áno pár aj stratila...ale ako hovorí Kvetinka, je to o nastavení a ja som proste nastavená pozitívne, tak pozitívne až pri spatnom pohľade občas sama neverím, aký rok mám za sebou. Ďakujem mnohým, čo pri mne stáli, ďakujem sebe si...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára