Celkový počet zobrazení stránky

štvrtok 13. septembra 2012

Denníček

Kedysi dávno mi jedna priateľka povedala o zaujímavej technike psychohygieny - písať si denníček pekných pocitov, aby človek mal v čom listovať a pripomínať si to pekné. Napadlo ma to včera večer, keď som na lehátku v letnej kuchyni čítala skvelú knihu, pršalo ako z krhly, ale ja som pod strechou a priamo pri kúriacej peci mala teplúčko a pohodlne, bola vonku a predsa s komfortom interiéru, všade kľud a spokojnosť. Klopotanie dažďa a vôňa dymu. Odložím si sem tú chvíľu, keby som ju v budúcnosti potrebovala. 
Inak nič prudko zaujímavé - "Na západní fronte klid" - deti a zvery a tak...




pravá slovenská kuchyňa -
moravské buchty
a čínska ostrokyslá :)

a k tomu jeden grécky Apollón :)


Tak už len jeden deň a opäť máme víkend!








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára