Celkový počet zobrazení stránky

pondelok 7. mája 2012

Mám duši opálenou ze souhvězdí jisker



Tak toto je môj najčerstvejší zážitok. Lístky na tento koncert som darovala drahému k meninám, ale vážne neviem, či to nebola viac moja radosť...K folku ma priviedol môj manžel a je to presne to, čo od hudby očakávam, krásne texty, pohodové melódie. Folk žije láskou, priateľstvom, vierou, nádejou. A bratia Nedvedi sú určite nekorunovaní kráľi v našich končinách. Rada som ich videla naživo, i keď to, čo vládali pred cca 20timi rokmi muselo byť ešte lepšie. Každopádne hlasy majú dodnes také, že človeku behajú zimomriavky po tele a napriek svojmu veku odohrali s pomocou mladého Vojta Nedveda a Petra Kocmana koncert bez straty na cti. 

Tento víkend som vôbec mala nejako kultúrny, bambuľka moja mala posledné škôlkarske vystupko ku dnu matiek (asi aj dobre, do tej mažoretskej uniformy by som ju o nejaky mesiac už vážne neobliekla:))Tak som dojatá, že mi dietko maličké dospieva a bude z nej školáčka.

bratranec Tomáš napriek svojmu veku u žabiek zabodoval


No a už je opäť ráno, takže dobrú noc!

3 komentáre:

  1. Ej, vy musíte bývať niekde blízko nás, lebo Nedvědovci boli teraz v sobotu toť vedľa nás v Šali:))

    Aj my sme plánovali ísť, len sa nám staršia vracala zo svojej prvej školy v prírode a uvítanie bolo dôležitejšie:)
    Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gabi, v nedeľu boli na Záhorí :)

    OdpovedaťOdstrániť