Celkový počet zobrazení stránky

utorok 21. februára 2012

Kniha, ktorá si ma našla



a našla miesto na mojom nočnom stolíku. Pretože.....Pretože na bežnú otázku, či som veriaca zvyknem odpovedať že nie som veriaca v zmysle žiadnej cirkvi....Čo znamená asi toľko, že v každej je niečo, s čím sa neviem stotožniť , navyše tu ide aj o ľudský faktor, ktorý ma obvykle odstrašil....o prípadoch publikovaných v poslednej dobe ani nehovoriac. Ale VERÍM - verím v princíp, spôsob života,verím v dobro, v lásku, verím a mám rešpekt. Neviem a ani nechcem pomenovať v koho či v čo - je to proste niečo, čo ma obklopuje, čo rešpektujem a čo ma zaväzuje. A preto - hoci som skutočne nepoznala doteraz autora tejto knižôčky, musím vám ju odporúčať. Je múdra, je pokorná, je nápomocná, je povzbudzujúca . Odnesie myšlienky od bežných starostí a pripomenie skutočný zmysel a cieľ. Tak sa dnes miesto obvyklého pozdravu rozlúčim s mottom istej rakúskej charitatívnej organizácie "od človeka k človeku...."











1 komentár: