Celkový počet zobrazení stránky

nedeľa 6. novembra 2011

Naozaj krátky výlet

Plánovaný víkendový výlet k švagrovcom do Ziliny ukončila už na výpadovke z hlavného mesta žaludočná viroza našej Eminky. Naozaj niečo pre mna, zvracanie je jedna z mojich najoblubenejších fobií. Tuto si však budem pamätať aj z iného dôvodu - skutočme "ľudského a odborného" prístupu PANI DOKTORKY, ktorá služila detsku pohotovosť v piatok v noci v Malackách. Bola by asi desná náhoda, keby sa niekedy k týmto riadkom dostala, ale ja si tu aspon vylejem srdce, na to, aby som záležitosť skutočne riešila, žial nie som dosť silná v tejto chvíli, ale - smutná pravda je, že za celý život som zažila iba zopár lekárov, ktorí boli ozaj schopní pomôcť a navyše zachovali pri tom ľudsku tvár a občas ma v kutiku duše napadne, aké by to bolo zachovať sa v práci takto hnusne ....lenže mne v tom čosi bráni a okrem iného aj to, že asi mám predsa len ľudí rada...a Vy PANI DOKTORKA, ako ste na tom s láskou k ľudom, či nebodaj deťom? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára