Celkový počet zobrazení stránky

nedeľa 16. októbra 2011

Začal mrázik

A tak sme spustili súboj s časom i s prírodou. Nemáme dozateplený dom a pokračovať sa nedá, kým nebudú vymenené okná v detskej izbe a tie keď rozbúrame musíme posunúť radiátor a ten môžme posunúť, keď vypustíme celý systém a ten....veď to poznáte. Takže včera nástup k bombardovaniu, všetko vypratať, rozbúrať... 

Večer som sa "pochlapila" a strhla strop, trvalo mi to necelé tri hodinky. Moje zlato mi volalo z práce a hneď sa na strop pýtal...už ma pozná za tie roky, ja som proste musela s tou izbou pohnúť.
a všetko z detskej je zatiaľ v ostatných izbách....

no uvidíme ako to pôjde ďalej, čaká nás nová elektrina, posunúť radiátor, obiť nejaké časti stien, nový strop, nová podlaha, skrine...pri našom šialenstve za týždeň možno....

a tak sa dopujeme, aby sme vládali :) Ale motív je silný....bambulky



Peknú nedeľu, u nás poctivo pracovnú!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára