Celkový počet zobrazení stránky

sobota 23. júla 2011

Obyčajná sobota


Takéto dni mám rada, keď som na plný úväzok "len" matka a manželka, keď nikam nemusím a môj pobyt v kuchyni vyvoláva všeobecné nadšenie :) Dnes som varila pekáč "čo mraziak dal" a malo to naozaj úspech. Bola v ňom mrazená zelenina, zemiaková zmes z IKEA, kuracie nohy, klobáska a rozmarýn.

a prvý raz som piekla "babičkin orechový rez", cesto sa mi drobilo, ale výsledok bol mňam
Môj drahý neustále maká na kúpeľni, ale už sa to vážne blíži
tak sa zatiaľ stále "kúpeme" vonku pod hadicou, len prťke malej vyrábame trošku izbovejšie podmienky

dnes mi deťuchy veľmi pomáhali, čistili stôl, stoličky, dvere, zárubne...ja sa mám

a Richardko náš neustále čaká, kedy tá kúpeľňa bude hotová, nasťahoval sa do nového umývadla

Škoda, že počasie nepraje deťom, aby si užili najmä prázdniny vonku, pred pár dňami som "načapala" našu Mišku s kamoškou, ako si v izbičke nahlas čítajú knižku. Tak to ma vážne šokli, všade počúvam, že deti nečítajú a tých knižných molí poznám hneď toľko...


Želám dobrú noc a peknú nedeľu !

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára