Celkový počet zobrazení stránky

štvrtok 2. júna 2011

Narýchlo

Vďaka búrke som bola nedobrovoľne odpojená od internetu, tak spätne rýchlo a v skratke -
Dnes


Dnes mi prišla táto tabuľka na dom s označením ulice a čísla domu. Dala som si ju vyrobiť v smaltovni v Holíči a je vážne krásna. Škoda, že Slovenská pošta sa bez môjho želania postarala o jej "zpatinovanie" - proste ju tak oplieskali, že na dvoch miestach odletel smalt :( Lucka, ďakujem krásne za grafický návrh, má to presne tú atmosféru, ktorú som chcela cítiť.
Dnes som z práce prišla pomerne dosť neskoro a celý večer sme sa pasovali s kanalizáciou, ktorá sa nám upchala. Ľudkovia z panelákov, ani netušíte o čo všetko sa uberáte :) Asi som sa mala odfotiť s tou strunou z elektrického krta a v tom zafrkanom oblečení (áno, presne tak ako si myslíte z čistých hov...), aby som mala čo ukazovať, keď ma zas niekto nazve fajnovkou :)
Ale - okrem riešenia priechodnosti odpadu stihli sme ešte pár pohárikov jahodového lekváru urobiť. Dúfam, že sa nepokazí a pochutíme si v zime na voňavom zázraku.



Včera -
včera som zariadila premiestnenie cca 20 kubíkov hliny na 20km vzdialenosť, čo je samo o sebe azda dosť záslužné. V búrke som behala neustále nahadzovať poistky a tak trochu som si užívala kuchyňu - dopočula som sa od pár ľudí, že si ku mne na stránku chodia "zaslintať". Aj keď to nebol môj pôvodný zámer, gurmán a pôžitkár som, tak nebudem zatĺkať. Včera som varila :
Hubovú polievku


Čerstvé lečo, prvé tohoročné


Francúzske zemiaky (môj drahý neje lečo)


Jahodovú bublaninu

a už sme len čakali tatinka, kedy príde z práce
Predvčerom-
no Zuzi, vážne som uvažovala, ako popísať to, čo sme napáchali predvčerom, ale ja to sem hádam ani nemôžem tak napísať. Mám skrátka kolegyňku, zlaté dievča, priateľka. Sedíme spolu v kancli a občas, ale že vážne len občas sa vieme vzájomne tak podporiť a vyhecovať, že za 5 minút zariadime veci, o akých iní ľudia premýšľajú niekoľko mesiacov . A taký deň bol aj predvčerom, jeho výsledkom je slušný zisk jedného eshopu a doplnenie výbavy našich domácností. Tú moju nebudme popisovať, chcela som pôvodne len nástavec na kuchynského robota a skončilo to účtom ako Brno, na ktorom bol napr. aj nový vysávač, ale podstatné je, že Zuzka bude mať umývačku riadu a nie hocakú! Inak Branko a Igorko - ľúbime vás a vážne dúfame, že to s nami ešte dlllllllho vydržíte.

Bum a je pol jedenástej. Aj vás tak štvú ľudia, čo tvrdia, že sa nudia????  Dobrú nocku!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára