Celkový počet zobrazení stránky

nedeľa 6. februára 2011

Včera neděle byla....

Nie, nebojte sa, viem že bola sobota...ale pre nás to bola nedeľa. Jednak sme boli doma všetci, čiže aj náš tatinko, ktorý je dnes v práci :(, jednak svietilo nádherné slniečko a bolo prosto krásne.

Aj pipinky sme pustili do záhradky, nech sa poprechádzajú a zobnú červíčky či trávičku.

Emi "maľovala" tatinkovi trabanta


Tatinko zateploval stenu medzi domom a jeho dieľnou

 Ja chcem byť žienka domáca :)

A ja som si užívala svoju kuchyňu. Keď je čas urobím si aj domáce cestovinky do polievky. Nič proti kupovaným bezvaječným, ale tieto...proste inak voňajú a chutia.

Ako druhé bolo kuriatko tak trošku talianske, veľa lúpaných rajčín, bazalka, oregáno, cesnak, cibuľa, čerstvý rozmarín, korenie, bobkový list, slaninka.

No a na záver dezert - moravské buchty so slivkovým lekvárom a tvarohom s vanilkou, hrozienkami a citrónovou kôrou. Úžasne voňali a aj chutili - už nemáme ani jednu :)


Magnólia má už takéto puky, dúfam že mi ju nejaký mráz nezničí.
A naša Miška - no tá bola opäť kdesi zašitá s knižkou :)

1 komentár:

  1. Zdenka, jeeejo krásna nedeľa bola "včera" u Vás doma ;-) včera byl "hezkej den", ozaj...!

    Všetko vyzerá tak úžasne dobre, no na tie moravské buchty som mala chuť siahnuť až a hneď ochutnať ;-P
    Čo tak receptík?
    Pekný zvyšok víkendu ešte
    Gabhy

    OdpovedaťOdstrániť